عبور هاشمی از اختلاس بزرگ 74/ نگرانی از اختلاس 3 هزار میلیاردی
خبرنگار فراری

 

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اختلاس بزرگ سه هزار میلیاردی را "بی سابقه" توصیف و از وقوع آن ابراز تاسف و نگرانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در آغاز جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام از ابتکار هوشمندانه مجلس شورای اسلامی در برگزاری به موقع همایش بین‌المللی انتفاضه فلسطین در کشورمان به ویژه در مقطع کنونی منطقه و در سازمان ملل متحد که موضوع فلسطین از حادترین مباحث روز مراکز جهانی است، تقدیر کرد.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد نتایج این همایش به خصوص در عصر گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه که هر روز عمیق‌تر هم می‌شود، بسیار تأثیرگذار باشد و آینده خوبی را برای مردم فلسطین و آزادی‌خواه منطقه رقم بزند.

لازم به ذکر است؛ در نشست امروز مجمع، تدوین سیاست‌های کلی نظام در عرصه روابط خارجی دنبال شد و علاوه بر 13 مصوبه قبلی 4 بند دیگر از موارد پیشنهادی کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی به تصویب رسید که "حمایت از ملت‌های مظلوم و تحت ستم و جریان‌های حق‌طلبانه در جهت احقاق حقوق آنها به ویژه ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با اشغالگری، آزادی سرزمین خویش و رهایی قدس شریف" از جمله آنها بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خود، قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات آسیایی که برای جامعه ورزشی کشور و مردم بسیار روحیه‌بخش و غرورآفرین بود، تبریک گفت.
 
وی تصریح کرد: جوانان ورزشکار ایران در همه رشته‌های ورزشی بسیار مستعد و توانمندند و این قهرمانی نشان داد چنانچه برنامه‌ریزی مناسب با مدیریت شایسته و کارآمد برای ورزش کشور انجام شود، جوانان ورزشکارمان در سایر رشته‌های ورزشی در جهان نیز موفق خواهند بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنانش از اختلاس بزرگ و بی‌سابقه سه هزار میلیارد تومانی ابراز نگرانی و تأسف کرد.

گفتنی است؛ در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسجانی در سال 74، یکصد و بیست و سه میلیارد تومان از بانک صادرات اختلاس شد که کارشناسان با توجه به رشد اقتصادی در کشور، ارزش آن را با ارزش رقم اختلاس اخیر نزدیک یا برابر دانسته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.